MullenLowe Warsaw dla Delecty

Agencja MullenLowe Warsaw zwyciężyła w przetargu na komunikację nowej linii deserów Delecty (Bakalland).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MullenLowe Warsaw dla Delecty

W ramach podpisanej umowy MullenLowe Warsaw zajmie się wszystkimi działaniami komunikacyjnymi marki.  

Strony nie podają żadnych innych szczegółów na temat nawiązanej współpracy.

MullenLowe Warsaw współpracowała już z klientem przy kampanii „Prosto z serca" w 2016 roku.

Pod koniec marca tego roku agencja reklamowa Heart&Brain wygrała przetrg firmy Bakalland, do której należy m.in. marka Delecta. Będzie odpowiadać za obsługę strategiczno-kreatywną wszystkich marek Bakallandu, w tym za opracowanie strategii komunikacji, działania w kanałach sprzedaży i w szeroko pojętych mediach cyfrowych, w tym społecznościowych, oraz działania ATL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem