Multi Communications wypromuje oczyszczacze powietrza Blueair

Producent oczyszczaczy do powietrza Blueair dołączył do grona klientów Multi Communications. Agencję wybrano w przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii komunikacyjnej, wprowadzającej produkty firmy na polski rynek. Obejmie ona media relations, realizację projektów specjalnych, współpracę z ekspertami, influencer marketing oraz doradztwo komunikacyjne.

Projekt prowadzi zespół konsumencki Multi Communications. Strony nie ujawniają, na jaki okres podpisano umowę.

Blueair to szwedzka marka oczyszczaczy powietrza, która powstała w 1996 roku. W Polsce produkty marki dystrybuowane są przez firmę AGED. Przeznaczone są do domów jak i biur.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały