Muzyczne show Dwójki wbrew nazwie nie jest hitem

Emitowane w sobotnie wieczory muzyczne show TVP 2 "Hit generator"ma mniej widzów niż nadawane w tym samym czasie propozycjekonkurencji i obniża widownię stacji w porównaniu do ubiegłegoroku. Z tego też powodu program zmieni wkrótce pasmo emisji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Trzy pierwsze odcinki show "Hit generator" obejrzało w TVP 2średnio 1,31 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 8,76 proc. wgrupie 4+ i w 7,43 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Dla porównania, wanalogicznym okresie 2008 roku w tym samym paśmie (soboty 21.00 -22.15) Dwójka miała więcej widzów - przyciągała bowiem 1,86 mlnosób przy udziale w rynku na poziomie 13,17 proc. i 13,13 proc.

W czasie emisji muzycznego show TVP 2 zajmuje dopiero czwartąpozycję w rynku telewizyjnym. Największa widownię ma wtedy TVP 1,która nadaje w tym paśmie filmy fabularne - dają one tej stacji29,89 proc. udziału w grupie 4+ i 34,02 proc. w 16-49. Na drugimmiejscu plasuje się Polsat (koncert, film fabularny, "Jak Oniśpiewają"; 18,04 proc. i 17,21 proc.), a na trzecim - TVN (filmy;12,94 proc. i 15,02 proc.).

Z analizy profilu widowni "Hit generatora" wynika, że programoglądają najchętniej kobiety, widzowie po 45. roku życia,mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym i średnim.

Niska oglądalność show spowodowała, że TVP 2 zmieni dzień igodzinę emisji "Hit generatora". Od 20 marca program będziepokazywany w piątki o 22.35, czyli po nowym widowisku "Kocham CięPolsko". Natomiast na jego miejscu w soboty będzie nadawany programkabaretowy.

Oglądalność "Hit generatora" odcinek poodcinku

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu

Profil widowni "Hit generatora"

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska