Sieć sklepów Mydlarnia u Franciszka nowym klientem agencji House of Hype

Sieć sklepów Mydlarnia u Franciszka rozpoczęła współpracę w zakresie działań reklamowych w social media oraz współpracy Influencerskiej z agencją House of Hype.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Sieć sklepów Mydlarnia u Franciszka nowym klientem agencji House of Hype

Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę w zakresie komunikacji social media, współpracę z influencerami, projekty specjalne oraz przygotowywanie komunikacji dla franczyzobiorców.

Po stronie marki Lorient i Mydlarni u Franciszka, współpracę z agencją koordynuje Ewelina Kyzioł (CEO) oraz Natalia Kułach (dyrektor ds. marketingu). Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiadają Kevin Mglej (CEO) oraz Rafał Janik (head of strategy/partner).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/oppo-polska-klient-house-of-hype,7170511714064513a ##

Mydlarnia u Franciszka która jest producentem autorskiej marki kosmetyków Lorient. Spółka zrzesza pod swoją marką około 100 sklepów w całej Polsce (w tym 37 własnych) oraz 1 w Irlandii (w mieście Galway).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]