MyScreenProtector przedłuża współpracę z 4 Publicity

Marka akcesoriów do ochrony ekranów MyScreenProtector przedłużyła umowę w zakresie obsługi public relations z agencją 4 Publicity.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MyScreenProtector przedłuża współpracę z 4 Publicity

Do zadań agencji należą działania media relations, wysyłki produktów do testów redakcyjnych oraz organizacja konkursów.

- Zaproponowane działania public relations przyniosły oczekiwane przez klienta rezultaty, dlatego marka MyScreenProtector postanowiła przedłużyć umowę - powiedziała Magdalena Cieślak, CEO  agencji 4 Publicity.

Obsługą klienta w agencji 4 Publicity zajmują się Magdalena Cieślak oraz Izabela Idzikowska.

MyScreenProtector to marka szkieł hartowanych i hybrydowych oraz folii chroniących ekrany, a także produktów zabezpieczających całą powierzchnię urządzeń mobilnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator