MySpace i Facebook straciły po milion użytkowników

W ubiegłym miesiące dwa najpopularniejsze serwisy społecznościowena świecie zanotowały wyraźne spadki liczby odwiedzających jeużytkowników.

km
km
Udostępnij artykuł:

Obie strony straciły we wrześniu po ponad milionie użytkownikóww porównaniu z sierpniem - informuje serwis Mediaweek, powołującsię na dane firmy badawczej Nielsen Online.

Należący do koncernu News Corp. Ruperta Murdocha MySpaceodwiedziło we wrześniu 58,6 miliona unikalnych użytkowników - oblisko 3 procent mniej w porównaniu z sierpniem (60,3 miliona).Jednocześnie po raz pierwszy od czerwca serwis zanotował poniżej 60milionów odwiedzin. Warto jednak zaznaczyć, że w porównaniu zwrześniem roku ubiegłego, MySpace zanotowało pod tym względem24-procentowy wzrost.

Podobna sytuacja wystąpiła w przypadku Facebook. Serwis ten coprawda w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku zanotowałaż 133-procentowy wzrost odwiedzin, ale w porównaniu z sierpniemspadek wyniósł prawie 6 procent: z 19,2 do 18,1 miliona unikalnychodwiedzających.

Z danych Nielsena wynika także, że taki trend dotknął nie tylkodwie najpopularniejsze, ale również wiele innych społecznościinternetowych, m.in. Classmates.com czy Club Penguin, które traciływ porównaniu z sierpniem, ale zyskiwały w porównaniu z ubiegłymrokiem.

źródło: Mediaweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały