Nagroda McDonald's dla Twenty Four Seven PR

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Twenty Four Seven PR otrzymała od korporacji McDonald's w Europie nagrodę za długoletnią współpracę z firmą McDonald's Polska.

Twenty Four Seven PR pracuje dla McDonald's Polska od 1998. Świadczy usług "full service" PR ze szczególnym uwzględnieniem relacji z mediami, relacji z konsumentami oraz komunikacji wewnętrznej. Otrzymana nagroda obejmuje całokształt współpracy.

We wrześniu b.r. mija 5 lat udanej współpracy obydwu firm. Ciekawsze projekty zrealizowane wspólnie przez ten czas to "Trust & Transparency" - kampania promująca jakość produktów McDonald's dla mediów oraz pracowników (kampania nominowana do nagrody w konkursie Medium 2001), McZielona Liga - program promujący zbieranie makulatury wśród dzieci, McEkspert - program szkoleniowo- motywacyjny dla pracowników McDonald's Polska czy McPociąg - specjalny międzynarodowy pociąg firmy McDonald's na 10-lecie jej istnienia w Polsce i inne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych