Nałęczowianka zachęca „Uwierz w recykling"

Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka (Nestlé Polska) rozpoczęła kampanię edukacyjną „Uwierz w recykling”. Przygotowały ją Przestrzeń, UM Thrive, Artcore i Chimney Group.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nałęczowianka zachęca „Uwierz w recykling"

Kampania „Uwierz w recykling” ma charakter edukacyjny: jej celem jest zaangażowanie konsumentów do intensywniejszych działań na rzecz przetwarzania butelek PET. Marka uświadamia, że butelki PET to nie odpad, a cenny surowiec, który można w pełni przetworzyć i wykorzystać w ponownej produkcji różnego rodzaju przedmiotów oraz opakowań.

- Koncept kreatywny polega na tym, że nasze butelki zastanawiają się, jaką formę przyjmą po recyklingu, czym zostaną w kolejnym „wcieleniu” – słuchawkami, kurtką, butami, a może ponownie butelką? Wykorzystaliśmy przedmioty doskonale znane konsumentom i codziennie przez nich używane, które, co ważne, zostały naprawdę wykonane z udziałem PET z recyklingu (rPET). Chcemy pokazać, że surowce wtórne mogą znaleźć szereg różnych zastosowań, jednak nie byłoby to możliwe bez wsparcia konsumentów. Dlatego bardzo im dziękujemy za każdą poprawnie wyrzuconą butelkę - podkreśla Katarzyna Sternowska, brand manager marki Nałęczowianka w Nestlé Polska.

Kampania obejmie telewizję i digital, VOD, YouTube, media społecznościowe i aplikacje mobilne. W ramach kampanii powstały dynamiczne filmy, a "bohaterem" każdego z nich stały się przedmioty faktycznie wykonane z wykorzystaniem rPET.

8 czerwca ruszyła emisja spotów w telewizji, w kolejnym etapie zaplanowano komunikację w kanałach digital.

Projekt przygotowały agencje: Przestrzeń (kreacja i strategia), Artcore (produkcja), Chimney Group (postprodukcja), dom mediowy UM Thrive (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu