Napisy dobre dla wideo online

Użytkownicy internetu oglądają o 38 procent więcej danego klipuwideo w sieci, jeśli umieszczone są w nim napisy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmę PLYmedia wynika, że wprzypadku gdy dany materiał wideo online jest pozbawiony napisów,internauci oglądają średnio 66 procent jego długości. Dlaporównania, w przypadku klipów z napisami wskaźnik ten wyniósł 91procent.

Okazało się również, że filmik bez napisów w całości ogląda 47procent, podczas gdy materiał z napisami do końca ogląda 84 procentrespondentów. Przekłada się to na prawie o 80 procent większąliczbę osób oglądających cały klip w przypadku gdy umieszczone są wnim napisy.

Wyniki tego badania mogą być szczególnie pomocne dlareklamodawców, którzy korzystają z reklam typu post-roll,umieszczanych po zakończeniu klipu wideo.

Firma PLYmedia stworzyła aplikację, która zamienia dźwięk wmateriale wideo na tekst w postaci napisów. Jest ona szczególniepopularna wśród pracowników biurowych, którzy chcą po cichu oglądaćtego typu klipy w pracy.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych