„Nastaw się na chill out” - Magdalena Mielcarz w kampanii Chilli ZET

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Chilli ZET związana z premierą płyty „Nastaw się na chill out 7”. Akcję, której twarzą jest Magdalena Mielcarz, przygotował dział promocji rozgłośni.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Sygnowany przez Chilli ZET album „Nastaw się na chill out 7” składa się z dwóch krążków: „Love” i „Life” zawierających 30 chilloutowych piosenek. Płytę „Love” otwiera debiutancki singiel aktorki i modelki Magdaleny Mielcarz „Drown In Me”. Album - wydany przez Magic Records - trafia właśnie do sprzedaży.

Jednocześnie rusza kampania reklamowa Chilli ZET oparta na wizerunku Magdaleny Mielcarz. Layouty reklam są spójne z okładką płyty „Nastaw się na chill out 7”. Zdjęcia Mielcarz na potrzeby akcji wykonał Rafała Olejniczaka, redaktor naczelny Radia ZET i Chilli ZET.

grafika

Kampania od 18 kwietnia będzie prowadzona w prasie (magazyny lifestyle’owe, tygodniki opinii), internecie (m.in. działania SEM), na outdoorze (ekrany LED w Warszawie i Wrocławiu) oraz w salonach Empik. W ramach akcji w serwisie chillizet.pl udostępniono specjalną zakładkę, w której można posłuchać fragmentów płyty „Nastaw się na chill out 7” i zamówić ją, a także obejrzeć kulisy sesji fotograficznej z Magdaleną Mielcarz i wywiad z nią.

Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dział promocji Radia ZET i Chilli ZET.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?