Nescafe Dolce Gusto rusza z nową platformą „Robi się ciekawie”

„Robi się ciekawie” to nowy claim oraz nazwa nowej platformy marki Nescafe Dolce Gusto. Nową ideę, spoty oraz komunikację przygotowała agencja Przestrzeń.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nescafe Dolce Gusto rusza z nową platformą „Robi się ciekawie”

Marka w nowej reklamie pokazuje, że do przygotowania wyjątkowej i smacznej kawy nie są potrzebne żadne wyszukane rozwiązania. Przekonuje, że wystarczy odpowiedni ekspres oraz kapsułka.

Kampania realizowana jest w digitalu i potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.

Za jej koncept odpowiada team kreatywny Ania Końska i Krystian Wojtkowski  z agencji Przestrzeń, za strategię Igor Zajda, a obsługą klienta zajęła się Justyna Czauż. 30-sekudnowe spoty wyreżyserował Piotr Matejkowski we współpracy z Graffiti (produkcja), Bites Studio (demo), Głośno (udźwiękowienie) i Orką (postprodukcja).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style