Nespresso promuje ekspresy Nespresso CitiZ

W punktach sprzedaży trwa kampania promująca ekspresy do kawyNespresso CitiZ. Akcja obejmuje działania merchandisingowe,degustacje kawy i vouchery konsumenckie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kreacja kampanii wprowadzanych przez Nespresso ekspresów do kawyCitiZ jest oparta na motywie panoramy nocnej metropolii. Przekazpodkreśla, że w ramach promocji można otrzymać vouchery o wartości150 zł do wymiany na akcesoria lub kawę tej marki. Ponadto akcjaobejmuje merchandising (ekspozytory na półkach, ozdobne zwoje,nośniki na bramkach, w oknach w wejściach do sklepów) orazdegustacje kawy.

Działania promocyjne są prowadzone od 5 listopada we wszystkichpunktach sprzedaży urządzeń i akcesoriów Nespresso, m.in. wsieciach Media Markt i Saturn oraz w sklepach Duka i Villeroy &Boch.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber