Nespresso szuka pomysłów na reklamę z George'em Clooneyem (wideo)

Ruszył internetowy konkurs na fabułę reklamy Nespresso z udziałemGeorge'a Clooneya. Zwycięski scenariusz wybierze reżyser RobertRodriguez.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach konkursu na fabułę reklamy Nespresso z udziałemGeorge'a Clooneya w serwisie internetowym www.nespresso-whatelse.comudostępniono trzy zwiastuny spotów, które czekają na rozwinięcie.Spośród scenariuszy z całego świata nadesłanych on line do 23października zostanie wybranych pięć najlepszych, które zostanąopublikowane w sieci, a reżyser Robert Rodriguez na początkulistopada wybierze z nich zwycięski projekt. Nagrodą główną jestVIP-owska wycieczka na przyszłoroczny festiwal filmowy wCannes.

Konkurs stanowi teaserowy etap nowej kampanii Nespresso zudziałem George'a Clooneya, w ramach której od 6 listopada będzieon gościł w różnych krajach na całym świecie. To czwarta akcjareklamowa marki z udziałem tego aktora, a wykorzystywany w niejspot wyreżyserował Robert Rodriguez.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej