NetEffect - pomiar efektywności reklam internetowych od IIBR-u

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych wprowadza do swojej oferty narzędzie NetEffect. Na podstawie danych dwóch typów mierzy ono efektywność internetowych kampanii reklamowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

NetEffect integruje wyniki dwóch badań: pasywnego pomiaru kontaktów z reklamą w ramach systemu gemiusDirectEffect oraz deklaratywnego sondażu dotyczącego wpływu kampanii na znajomość marki, jej wizerunek czy chęć zakupu. Przy czym ankietowani to nie tylko osoby, które miały kontakt z daną reklamą, lecz również te, które na nią nie natrafiły. Respondenci są dobierani do tych dwóch grup tak, żeby nie różniły się one pod względem struktury społeczno-demograficznej, profilu korzystania z internetu oraz sposobu korzystania z serwisów objętych kampanią. Przedstawiciele wprowadzającego NetEffect do swojej oferty Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych przekonują, że połączenie w tym badaniu danych behawioralnych z deklaratywnymi pozwala uniknąć ograniczeń każdej z tych metod stosowanych osobno. – Dzięki temu możemy dostarczać naszym klientom pełniejszy obraz rzeczywistości marketingowej, odpowiadając w ten sposób na ich potrzeby – zapewnia Janusz Sielicki, dyrektor ds. badań w firmie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"