Netflix już bez darmowych okresów próbnych

Netflix wyłączył w USA możliwość korzystania przez nowych użytkowników z darmowego okresu próbnego na platformie. Osoby chcące zapoznać się z ofertą serwisu muszą od razu zapłacić abonament w wysokości od 8,99 do 15,99 dolarów miesięcznie. Wcześniej Netflix zastosował podobne rozwiązanie także na polskim rynku.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Netflix już bez darmowych okresów próbnych

Netflix pozostaje globalnym liderem na rynku platform VoD. W drugim kwartale br. liczba jego subskrybentów zwiększyła się o 10,09 mln do 192,95 mln.

Koniec darmowego miesiąca w USA

Od wielu lat swojego funkcjonowania Netflix stosował politykę przyciągania nowych użytkowników oferując im możliwość skorzystania przez miesiąc z darmowego okresu próbnego, w którym za dostęp do platformy nie ponosiło się kosztów.

Później Netflix zaczął zmieniać swoją strategię wyłączając opcję darmowego miesiąca próbnego dla nowych użytkowników, a jednym z pierwszych rynków na którym ją zastosowano była Polska.

Teraz Netflix rozszerzył rozwiązanie także na użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Nowe osoby chcące skorzystać z serwisu w USA nie mogą już uzyskać darmowego dostępu przez okres miesiąca. Jedynym rozwiązaniem jest zarejestrowanie się w Netfliksie oraz wykupienie jednego z trzech planów abonamentowych, których ceny wynoszą od 8,99 do 15,99 dol. miesięcznie.

Netflix wyjaśnia, że użytkownicy nie podpisują z serwisem żadnych długoterminowych umów i po skorzystaniu z oferty np. przez miesiąc w każdej chwili mogą przestać płacić subskrypcję i zrezygnować.

Trzeba zaznaczyć, że Netflix nie jest jedynym serwisem VoD, który stopniowo rezygnuje z darmowego okresu próbnego dla nowych użytkowników. W podobny sposób postąpił w czerwcu br. niedostępny na razie w Polsce serwis Disney+.

Netflix z rekordowym kwartałem

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. przeglądarkową wersję Netfliksa odwiedziło prawie 5 mln polskich internautów, wykonując 63 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-ma-w-polsce-prawie-880-tysiecy-uzytkownikow-w-polowie-roku-ich-liczba-wzrosnie-do-997-tysiecy-imponujacy-wynik-dlaczego-netflix-jak-korzystac-ceny-oferta,7170522930787969a ##

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]