Netguru ze specjalizacją dot. zmian klimatycznych

Firma technologiczna Netguru zapowiada reorganizację, w ramach której zamierza jeszcze bardziej specjalizować się w obsłudze firm z sektorów finansów i handlu. Ponadto wprowadziła specjalizację Greentech związaną ze zmianami klimatycznymi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Netguru ze specjalizacją dot. zmian klimatycznych
Mateusz Czajka, chief delivery officer w Netguru

Reorganizacja w Netguru obejmie konsolidację branżowej wiedzy i umiejętności w ramach tzw. portfolio, w skład których wejdą specjaliści z wybranych sektorów, odpowiadający za każdy etap tworzenia cyfrowych produktów: od walidacji założeń i designu, po programowanie, wdrażanie i zarządzanie produktami. Uproszczenie i połączenie struktur ma też pozwolić na usprawnienie komunikacji i współpracy między zespołami.

- Stawiamy na dalszą specjalizację w ramach poszczególnych sektorów rynku, ponieważ tego dziś potrzebują nasi klienci - podkreśla Mateusz Czajka, chief delivery officer w Netguru.

- Budując portfolio łączące kompetencje konsultingowe z wiedzą domenową i doświadczeniem w budowie innowacji nie tylko jesteśmy w stanie dostarczać większą wartość klientom, ale też bardziej precyzyjnie identyfikować i wykorzystywać pojawiające się szanse i możliwości do dalszego rozwoju - dodaje.

Zmiany w strukturze Netguru wejdą w życie w kwietniu br. Ponadto firma w ramach ogólnego portfolio wprowadziła specjalizację Greentech, w której wsparcie znajdą projekty dotyczące zmian klimatycznych.

- Widzimy wyjątkową okazję, by, łącząc nasz globalny zasięg, ekosystem partnerów i doświadczenie doradcze, efektywnie wspierać klientów w budowie strategii cyfrowych tworzonych z myślą pozytywnym wpływie na klimat - podkreśla Krzysztof Wilaszek, szef rozwoju biznesu w Netguru.

Netguru oferuje doradztwo, tworzenie oprogramowania oraz projektowanie produktów cyfrowych. Ma klientów głównie z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Szwajcarii, Stanów Zjednoczonych i Zjednoczonych Emiratów Arabskich, są wśród nich zarówno koncerny (m.in. Volkswagen, IKEA, Keller Williams), jak też podmioty z branży finansowej (Solaris), handlowej (Żabka Polska), edukacyjnej (Babbel) czy technologicznej (Temi). Firma zatrudnia obecnie ponad 800 pracowników na całym świecie.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej