„Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku” w reklamach TXM (wideo)

Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci dyskontów odzieżowych TXM (należącej do grupy kapitałowej Redan). W ramach akcji, prowadzonej pod hasłem „Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku”, ubrania prezentowane w spocie zostaną w sklepach oznaczone metkami „Produkt z TV”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku” w reklamach TXM (wideo)

- Naszym głównym celem jest pokazanie, że tradycyjnie rozumiana oferta odzieży dyskontowej może być modna, zgodna z aktualnymi trendami fashion, a jednocześnie bardzo atrakcyjna cenowo. Mimo że tworzymy jedną z największych w Polsce odzieżowych sieci handlowych, z ponad 300 sklepami, często jeszcze konsumenci nie mają świadomości, że w naszych sklepach mogą znaleźć różnorodny i bardzo atrakcyjny wybór odzieży dla całej rodziny oraz artykułów domowych - opisuje założenia kampanii Lech Przemieniecki, prezes spółki TXM.

W reklamach jest też prezentowana oferta ubrań wiosenno-letnich dla całej rodziny, które w sklepach TXM będą oznaczone metkami „Produkt z TV”. Ponadto kampania reklamuje sklep internetowy txm24.pl.

Spot pod hasłem „Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku” przez najbliższe trzy tygodnie będzie emitowany w kanałach z oferty TVN, Polsat oraz TVP. Ponadto kampania obejmuje mailing i gazetkę promocyjną.

Kreacją i produkcją reklamy zajęła się agencja Big Idea Promotions, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Easymedia.

TXM podkreśla, że jej tegoroczne wydatki marketingowe będą o 50 proc. wyższe niż zeszłoroczne. Głównym kanałem komunikacji z klientami nadal będą gazetki promocyjne dystrybuowane w sklepach oraz w ich sąsiedztwie. - Taka forma komunikacji z klientem aktualnie zapewnia nam najlepsze efekty sprzedażowe - uzasadnia Lech Przemieniecki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber