„Nie zatrzymuj się” w kampanii Adrenaline Mountain Dew (wideo)

Do sprzedaży w Polsce trafia napój Adrenaline Mountain Dew. Od września będzie go wspierać kampania reklamowa przygotowana przez agencje EMCG i BBDO oraz dom mediowy OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzany właśnie na polski rynek Adrenaline Mountain Dew (PepsiCo) to napój energetyczny, który oprócz kofeiny i tauryny, zawiera żeń-szeń, witaminy B2 i B12 oraz kwas pantotenowy. Kampania reklamowa wspierająca ten produkt podkreśla zapewniane przez niego energię, szybkość, wolność, niezapomniane wrażenia oraz pozytywne emocje. W 30-ekundowym spocie telewizyjnym bohaterowi uprawiającemu parkour towarzyszą slogany takie jak „Nie zatrzymuj się” i „Wykorzystaj potrójną energię”.

Działania reklamowe rozpoczną się 1 września w telewizji oraz kinach z sieci Helios i Kinoplex, obejmując ponadto punkty sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała rosyjska agencja EMCG, jej adaptacją na polski rynek zajęła się agencja BBDO, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską