Nielsen wesprze startupy w ramach Innovation Lab

Innovation Lab to nowy projekt Nielsena, w ramach którego firma badawcza będzie  współpracować z podmiotami zaangażowanymi w promocję i wsparcie start-upów działających w obszarach FMCG, big data, data science i zaawansowanej analityki. Nielsen Innovation Lab obejmuje swym zasięgiem Europę Zachodnią i zarządzany będzie z biura w Warszawie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nielsen wesprze startupy w ramach Innovation Lab

Pierwszy etap funkcjonowania Nielsen Innovation Lab rozpoczął się od nawiązania współpracy z akceleratorem FundingBox, który realizuje autorski, zaawansowany program akceleracyjny IMPACT_Poland. Właśnie ruszył nabór do tego programu (partnerem jest Nielsen), potrwa do 14 listopada ma charakter otwarty.

Program IMPACT_Poland skierowany jest do wszystkich zespołów posiadających przynajmniej prototyp produktu lub usługi i które w trakcie trwania programu - we współpracy z partnerem - są w stanie dokonać jego implementacji.

- Dla Nielsena ciągłe poszukiwanie innowacji technologicznych oraz promocja innowacyjnego sposobu myślenia i działania jest naturalnym procesem. Rynek handlu detalicznego rozwija się w zawrotnym tempie - zawsze staramy się być w centrum tych zmian - mówi Jagoda Zabłocka, szefowa Nielsen Innovation Lab. - Mamy wiele do zaoferowania start-upom działającym w Polsce i w Europie: od uproszczonych procedur implementacji wypracowanych wspólnie rozwiązań po ogromny zasięg, jaki mamy dzięki skali naszych operacji w Europie - dodaje.

Nielsen Innovation Lab działa od lipca br. w siedzibie NOCu, czyli europejskim centrum operacyjnym Nielsena. Dział obecnie nadal się buduje, a aktualnie zatrudnia kilku międzynarodowych ekspertów. W samym biurze pracuje ponad 700 osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"