Niewiadomski zapłaci Gremi Media 2 mln zł mniej za „Przekrój”, bo nie wznowił jego wydawania

Tomasz Niewiadomski zapłaci Gremi Media za prawa do tygodnika „Przekrój” 5 mln zł, a nie jak pierwotnie zakładano 7 mln zł, ponieważ przez ponad dwa lata od zawarcia umowy wydawanie tytułu nie zostało wznowione.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Umowa sprzedaży praw do „Przekroju” przez Gremi Media znanemu fotografowi Tomaszowi Niewiadomskiemu została zawarta w październiku 2013 roku, niedługo po tym jak wydawca opublikował ostatni jak do tej pory numer tygodnika. Tytuł wyceniono na 7 mln zł, z czego 4 mln zł Niewiadomski zapłacił od razu. Resztę miał uiścić w formie usług reklamowych realizowanych przede wszystkim na łamach tego pisma w ciągu 5 lat.

W środę Gremi Media poinformowało, że podpisano aneks do umowy, w którym cena tytułu została obniżona do 5 mln zł. Powodem jest to, że - jak napisano w komunikacie giełdowym - „nie istnieją możliwości wykonania usług określonych w umowie wobec nieuruchomienia wydawania czasopisma ‘Przekrój’”. Tomasz Niewiadomski brakujący milion zł zapłaci Gremi Media do końca br.

Nowy właściciel „Przekroju” zapowiadał powrót tytułu na rynek. Początkowo pracowała nad tym Zuzanna Ziomecka, współredaktor naczelna (razem z Marcinem Prokopem) tygodnika przez ostatni rok jego wydawania. W maju br. Ziomecka przeszła jednak do Agory, gdzie została szefową serwisu Wysokieobcasy.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska