Nikodem Witkowski na nowym stanowisku w Unileverze

Nikodem Witkowski, dotychczasowy head of creative na Polskę, objął nowo utworzone stanowisko head of creative & content Personal Care - Europe, Australia and New Zealand w koncernie Unilever, który jest właścicielem takich marek, jak Dove czy Axe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nikodem Witkowski na nowym stanowisku w Unileverze
Nikodem Witkowski, fot. mat. pras.

Na nowym stanowisku w Unileverze Witkowski odpowiadał będzie za działania kreatywne, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru digital i formatów niestandardowych, dla marek z segmentu Personal Care (m.in. Rexona, Dove, Axe i Lux) na ponad 20 rynkach.  

Z Unilever związany jest od 2019 r. Jako head of creative na Polskę współtworzył komunikację ATL i digital m.in. dla marek takich jak Cocolino, Knorr, Dove, Cif, Rexona, Lipton czy Domestos.

Nikodem Witkowski pracuje w branży marketingowej od ponad dziesięciu lat. Ma doświadczenie w zakresie projektowania graficznego, produkcji i postprodukcji wideo. Od 2017 r. kierował kreacją digitalową w Philips Polska. Studiował anglistykę, latynoamerykanistykę, projektowanie graficzne oraz montaż filmowy. Obecnie kończy studia z zakresu Creative Coding na SWPS.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?