Nokia nabija się z problemów Apple z iPhone 4

Nokia na swoim oficjalnym blogu zażartowała sobie z problemów z zasięgiem obecnych w najnowszym modelu iPhone'a.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przypomnijmy, że zaraz po tym jak iPhone 4 trafił w ręce pierwszych klientów, w sieci pojawiły się liczne doniesienia o rozmaitych problemach technicznych ze smartfonem. Jeden z nich to gubienie zasięgu przy trzymaniu w określony sposób urządzenia (więcej).

Do ironii Nokię skłoniła reakcja w tej sprawie ze strony Apple. Oficjalnie firma zaleciła "unikanie chwytania urządzenia w jego lewym dolnym rogu w sposób, który zakrywa obie strony czarnego paska w metalowej obudowie" lub zakup specjalnego futerału osłaniającego antenę. Z kolei a na przesłane e-mailem zapytanie od serwisu Ars Technica, szef Apple Steve Jobs odpowiedział: "Wszystkie telefony mają czułe anteny. Po prostu nie trzymajcie [iPhone'a] w ten sposób".

Nokia co prawda ani razu w swoim wpisie nie wymienia z nazwy firmy Apple ani telefonu iPhone, ale tytuł "Jak trzymasz swoją Nokię?" raczej nie pozostawia wątpliwości kto jest adresatem.

"Rozglądaliśmy się i zauważyliśmy, że jest wiele sposobów trzymania Nokii. Czy jesteście leworęczni czy praworęczni istnieją na to nieskończone metody" - czytamy w pierwszym akapicie.

Następnie autor wpisu krok po kroku opisuje cztery ilustrowane zdjęciami sposoby trzymania w ręce urządzeń Nokii i podkreśla, że żaden z nich nie skutkuje gubieniem zasięgu.

"Jedna z najważniejszych rzeczy jaką odkryliśmy odnośnie ponad 1 miliarda urządzeń Nokii będących obecnie w użyciu jest taka, że podczas wykonywania połączenia ludzie generalnie mają tendencję do trzymania swojego telefonu jak... cóż, jak telefon" - ironizuje w jednym z ostatnich zdań autor wpisu, dodając że użytkownicy mogą oczywiście trzymać swoją Nokię tak jak im się tylko podoba i w żadnym wypadku nie będą mieli problemu z gubieniem zasięgu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"