Nowa akcja BTL Point Group

BTL Point Group realizuje cross-promocję marki Jan Niezbędny i sieci sklepów Mars

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Z początkiem marca rozpoczyna się cross-promocja marki Jan Niezbędny z salonami sieci "Mars" -  wieloletnim klientem BTL Point Group. Akcja promocyjna skierowana wyłącznie do klientów sieci Mars, polegać będzie na premiowaniu zakupów wybranego sprzętu AGD siedmiu marek (Amica, Ariston, Bosch, Candy, LG, Mastercook oraz Whirlpool) dwoma produktami Jan Niezbędny.

Promocji towarzyszyć będzie konkurs SMS-owy, w którym główną nagrodą jest lodówka wypełniona produktami marki Jan Niezbędny.

Akcja trwać będzie przez 2 miesiące. Jej komunikację wspierać będą liczne materiały POS, w tym stickery na wszystkich produktach AGD biorących udział w promocji oraz standy i plakaty. Informacje o konkursie SMS-owym oraz informacje o zasadach konkursu ukażą się także w gazetce promocyjnej sieci Mars. Platformę SMS zapewnia spółka AdMobile.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style