Nowa kampania Demo

Kolejna kampania DEMO dla Osiedla Europejskiego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Myślimy już o Barcelonie" - pod takim hasłem rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Osiedla Europejskiego, które powstaje na obrzeżach Krakowa. Kampania wykorzystuje outdoor oraz prasę lokalną. Jej twórcą jest agencja DEMO Effective Launching.

Rozpoczęcie kampanii jest związane z zakończeniem pierwszego etapu budowy, w wyniku którego powstał budynek - Londyn. Obecnie finalizowane są prace nad kolejnymi - Paryżem i Rzymem. Już wkrótce rozpocznie się budowa budynku nazwanego Barceloną.

Informacja o przygotowaniach do rozpoczęcia budowy Barcelony jest komunikowana za pośrednictwem billboardów na terenie Krakowa oraz reklam w prasie lokalnej. Kampania billboardowa potrwa do końca września. W prasie reklamy Osiedla Europejskiego - z różnym natężeniem - będą ukazywały się przez rok.

"Nasza dotychczasowa współpraca z DEMO i efekty podejmowanych wspólnie działań reklamowych przekonały nas, że warto inwestować w reklamę. Wybudowany budynek - Londyn - został już w pełni zasiedlony. Olbrzymim zainteresowaniem cieszy się także Paryż i Rzym. Jestem przekonany, że nie braknie również chętnych do zamieszkania w Barcelonie" - powiedział Adam Pozner, Prezes Zarządu spółki Novo Maar.

Osiedle Europejskie to pierwsza inwestycja w Krakowie Novo Maar Sp. z o.o., która należy do międzynarodowej grupy developerskiej B.S.R. Ltd. Osiedle zostało zlokalizowane w pasie zieleni na obrzeżach Krakowa, w okolicach Skałek Twardowskiego. Zakończenie budowy jest planowane na 2009 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"