Nowe logo agencji DDB

Agencje reklamowe grupy DDB na całym świecie mają od dziś nowelogo. Nowy, wspólny dla wszystkich agencji DDB logotyp podkreślićma globalny charakter sieci oferującej najwyższy poziomkreatywności.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kolorystyka logotypu nawiązuje do dotychczas stosowanej przezlokalne oddziały DDB. Białe tło symbolizuje nowoczesność, a czerńoznacza nieskończenie wiele możliwości. Kolor żółty wprowadzanatomiast w klasyczne połączenie optymizm, dodaje ciepła izabawnych akcentów. Całość oddaje charakter marki DDB - kolorynadają tempo i dynamikę myślom oraz kreatywnym rozwiązaniomprzygotowanym przez agencję.

- Prosty, czytelny, wyrazisty i łatwo zapamiętywalny znak markiwyraża hasło warszawskiego oddziału DDB: "Kreatywność jest kołemzamachowym biznesu" - czytamy w komunikacie prasowym.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek