Nowe możliwości targetowania na Twitterze

Reklamodawcy używający systemu sponsorowanych wpisów na Twitterze, mogą już korzystać z dodatkowych funkcji targetowania.

Wojciech Borowicz
Wojciech Borowicz
Udostępnij artykuł:

Nowe funkcje umożliwiają zawężenie grona osób, którym wyświetlą się sponsorowane Tweety, na podstawie ich zainteresowań. W opcjach targetowania można wybierać z przeszło 350 kategorii i podkategorii: od piłki nożnej, przez zwierzęta domowe, aż po bollywoodzkie filmy. Nie wiadomo jednak dokładnie w jaki sposób Twitter ustala zainteresowania danego użytkownika.

grafika

 

Drugi nowy sposób targetowania polega na wpisaniu nazwy wybranego użytkownika serwisu. Dzięki temu sponsorowane tweety będą wyświetlane osobom o podobnych zainteresowaniach do tych, którzy śledzą wskazany profil.

Ostatnie zmiany w systemie targetowania Twitter wprowadził w lipcu. Wówczas dodał możliwość kierowania sponsorowanych wpisów do użytkowników mieszkających w danym regionie lub korzystających z wybranego rodzaju urządzenia.

Nowe funkcje targetowania postów wprowadza także Facebook. Będą dostepne w tym tygodniu (więcej na ten temat).

Wojciech Borowicz
Autor artykułu:
Wojciech Borowicz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały