Nowe oblicze serwisu Durex

Zentropy Partners przygotowała nowy serwis internetowy firmy Durex

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Durex.pl, nie będąc zwyczajnym serwisem o prezerwatywach, ale obszernym wortalem edukacyjno-rozrywkowym o seksie, cieszy się wielką popularnością wśród internautów. Oglądalność serwisu to ok. 60-90 tys. odsłon dziennie i stale rośnie.

 "Zabierając się za reorganizację serwisu, stanęliśmy przed poważnym wyzwaniem - ustrykturyzowaniem zawartości, która narastała przez lata. Było to nieuniknione, podobnie jak stworzenie nowej szaty graficznej. Uwieńczeniem wielomiesięcznego procesu, na który składało się między innymi stworzenie prototypu, przeprowadzenie badań fokusowych w grupie docelowej i budowa nowoczesnego systemu zarządzania treścią, jest nowoczesna i dynamiczna wersja serwisu" - powiedziała Marta Konys, Account Executive w Zentropy Partners.

Wortal został podzielony tematycznie na trzy części, odzwierciedlając w ten sposób trzy podstawowe zadania, jakie stawia przed sobą marka Durex. "Odpowiednio dla każdego działu zostały przedstawione produkty marki Durex, których szeroka i różnorodna gama pokazuje, że nasze prezerwatywy poza ochroną zapewniają też sporą dozę atrakcyjnych doznań" dodaje Liliana Cimaszewska, Product Manager marki Durex. Dział "Uczy" wprowadza krok po kroku w tajniki erotyki, od pierwszych nieśmiałych prób, aż po pozycje rodem z Kamasutry i kolację "po". W dziale "chroni" możemy obejrzeć animowaną instrukcję obsługi i skontaktować się z seksuologiem, a dział "Bawi" pełen jest atrakcji o tajemniczych nazwach "Sexstreme" czy "Sexstory". Ukoronowaniem relaunchu serwisu jest "Prokreator" - interaktywne narzędzie do tworzenia ruchomych obrazów z plemników. Atrakcyjność tego narzędzia potwierdził zakończony niedawno Konkurs Walentynkowy Durexa, do którego internauci zgłosili ponad 22 000 prac.

Twórcą i animatorem strony jest Zentropy Partners Polska, agencja interaktywna w grupie McCann Erickson.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style