Nowe pakiety w Mediatak

Od 1 marca Mediatak dom prasy regionalnej wprowadził dwa pakiety ogólnopolskie Big Moto i Big House.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Jest to oferta selektywna, skierowana do określonej grupy klientów. Big Moto mogą zakupić wyłącznie klienci z branży motoryzacyjnej, Big House – z branży budowlanej (nie dotyczy klientów z branży nieruchomości). Reklama w formacie junior page i 0,5 strony kosztuje według cennika 64 000. W skład pakietu wchodzi 18 tytułów. Oferta dotyczy zakupu reklamy w dodatkach lub na stronach tematycznych, poświęconych danej tematyce, w wydaniach codziennych dzienników regionalnych.

Zasięg jednej emisji pakietu BIG Moto lub BIG House wynosi około 9% populacji Polski, co oznacza 2,4 mln czytelników (PBC General, I-XII’06, CDT). Sprzedaż dzienników wchodzących w skład pakietów wynosi ponad 600 tys. egzemplarzy (ZKDP, I-XII’06).

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?