Nowe twarze MTV

We wrześniu 2002 do zespołu MTV Polska dołączy dwóch nowych dziennikarzy: Beata Sadowska i Marcin Prokop

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

We wrześniu 2002 do zespołu MTV Polska dołączy dwóch nowych dziennikarzy: Beata Sadowska i Marcin Prokop. W duecie poprowadzą oni codziennie interaktywny program MTV Select.

"Praca w MTV będzie dla mnie przede wszystkim przygodą oraz szansą na rozwój dziennikarski. Dotychczas moje nazwisko było kojarzone głównie z prasą, a teraz mam okazję pokazać się z drugiej strony" - twierdzi Marcin.

"Będzie to kolejne doświadczenie, ale za to możliwość wcielenia się w idoli z jej dzieciństwa i kontakt z młodą widownia. Kocham wyzwania. A to będzie kolejne w moim życiu..." - mówi Sadowska.

Beata Sadowska - przygodę z mediami zaczęła od szkoły dziennikarstwa u Tomasza Lisa w "Faktach". Dwa lata mieszkała w Londynie skąd prowadziła program Pepsi Chart Show dla telewizji TVN. Ostatnio była prowadzącą talk-show "Na każdy temat". Pisała również korespondencje dla polskich czasopism - "Filmu","Twojego Stylu", "Machiny" i "VIVY!", gdzie obecnie pracuje jako dziennikarz działu zagranicznego.

Marcin - 25 lat. Skończył studia na wydziale finansów. Przez dwa lata pracował w dziale marketingu wytwórni fonograficznej BMG, jednocześnie zajmując się dziennikarstwem. W 2000 roku został szefem promocji wydawnictwa Machina Press, a rok później objął stanowisko dyrektora generalnego i redaktora naczelnego miesięcznika "Machina". Obecnie redaguje dział muzyczny w tygodniku "Przekrój" i przygotowuje projekt nowego pisma popkulturalnego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały