Nowość dla dziennikarzy w internecie

Pierwsze internetowe biuro prasowe branży motoryzacyjnej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Moto T@rget udostępniła w internecie wirtualne biuro PR połączone z agencją informacyjną dla dziennikarzy specjalizujących się w tematyce motoryzacyjnej. To nowość w polskim świecie public relations. Po raz pierwszy jedna branża zyskuje nowoczesne wielokanałowe narzędzie kontaktu mediów i przedstawicieli firm.

Jego zadaniem jest zwiększenie skuteczności komunikatów oraz poszerzanie grupy publicystów systematycznie korzystystających z najnowszych i archiwalnych materiałów w publikacjach prasowych.

- Opinie pierwszych użytkowników serwisu potwierdzają zapotrzebowanie na tego typu narzędzie dostępne z każdego terminala. Doświadczenia zdobyte w ciągu ostatnich lat redagowania popularnego magazynu motoryzacyjnego i współpracy z liczną grupą partnerów z sektora motoryzacyjnego dały nam wiedzę o przyzwyczajeniach dziennikarzy i specyfice pracy działów public relations. Wiemy, że jedni i drudzy pracują często poza biurem. Niezależnie od miejsca, w którym znajdzie się zarejestrowany gość serwisu, zawsze może kontrolować archiwa tekstów, galerie zdjęć oraz prezentacji audiowizualnych. Może pobierać fotografie w wysokiej rozdzielczości dla potrzeb publikacji prasowych. Klient może także spoza biura edytować komunikaty oraz zlecać ich publikację i korzystać z kalendarzy on-line - mówi nam Robert Szczerbaniak.

mototarget.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe