Nowy dwumiesięcznik Egmontu dla dzieci

"Pluszaki Rozrabiaki" - to nowy dwumiesięcznik wydawnictwa EgmontPolska skierowany do dzieci w wieku od 3 do 7 lat. Bohateramipisma, które dziś zadebiutowało na rynku, jest pięć pluszowychpostaci zamieszkujących sklep z zabawkami "Pluszakowo".

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W magazynie znaleźć można historyjki, zagadki, rebusy, diagramy,szyfry, labirynty oraz kolorowanki, a także ćwiczenia naspostrzegawczość i logiczne myślenie. Poruszana w piśmie tematykaodnosi się do realnych, codziennych spraw. Do każdego numerudodawana jest gra na CD, a w środku magazynu znajduje sięilustrowany przewodnik po niej.

"Pluszaki Rozrabiaki" mają 24 strony i wydawane są w formacie215 x 290 mm. Cena pisma to 12,99 zł. Jego redaktor prowadzącą jestMałgorzata Dumańska.

Wprowadzeniu tytułu na rynek towarzyszy kampania reklamowa ,która realizowana jest w telewizji (TVP 1, TVN, Jetix Play, MiniMini), w internecie oraz innych pismach Egmont Polska. Za kreacjękampanii odpowiada agencja DSK, a media zaplanował dom mediowyMPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej