Nowy klienci Hypermedia

Hypermedia pozyskuje kolejne silne marki i zatrudnia nowe osoby

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowymi klientami Agencji HYPERmedia zostali: dziennik "Życie" i międzynarodowa firma doradcza Deloitte. Spółka również podpisała umowę z Komisją Europejską w Brukseli na kontynuację obsługi portalu. Firma jest także w finale trzech przetargów na wykonanie portali internetowych.

W związku ze wzrostem liczby klientów i coraz większym zakresem usług świadczonych przez agencję, HYPERmedia reorganizuje dział marketingu i obsługi klienta.

"Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów wydzieliliśmy z działu marketingu cztery zespoły kompetencyjne specjalizujące się w: obsłudze bieżącej i prowadzeniu projektów, budowaniu strategii marketingowych, zakupie i strategicznym planowaniu mediów oraz new business. Dzięki specjalizacji i dedykowaniu do nich osób o najwyższych kompetencjach będziemy w stanie podnieść jakość prac w każdym z tych obszarów. " - mówi Krzysztof Andrzejczak.

Agencja pozyskała dwóch nowych pracowników do działu marketingu. Do zespołu  dołączyli Magdalena Stakum oraz Tomasz Sucheta.

Magdalena Stakum przeszła do agencji z Leo Burrnet Polska, gdzie jako account executive pracowała dla marki Fiat. Zakres jej obowiązków obejmował bieżącą obsługę projektów BTL i ATL, a także sprawowanie opieki nad komunikacją działu corporate mobility.

W agencji HYPERmedia Magdalena Stakum objęła stanowisko account managera i będzie odpowiedzialna za prowadzenie marek: Philip Morris Polska, Tymbark oraz Tequila Digital.

Tomasz Sucheta jest absolwentem UAM w Poznaniu. Posiada bardzo bogate doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji wielokanałowej oraz CRM. W Polsce pracował m.in. dla: Kompanii Piwowarskiej, Bayer AG, Grudfos, BZ WBK oraz Delecty. W Agencji HYPERmedia Tomasz Sucheta obok Jerzego Michalskiego  będzie pełnił rolę głównego stratega firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style