Nowy smak Jogurciku Malucha BoboVita wsparty reklamami

Ruszyła kampania reklamująca Jogurcik Malucha BoboVita (Nutricia Polska) o smaku malinowym. Akcję przygotowały firmy Arip, Mediacom Warszawa, ACR i Alert Media Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzony właśnie do sprzedaży malinowy Jogurcik Malucha BoboVita jest przeznaczony – podobnie jak jego pozostałe warianty smakowe – dla dzieci od 6. miesiąca do 3. roku życia. Wspierająca go kampania reklamowa podkreśla, że jego jeden kubeczek zawiera ilość wapnia pokrywającą 25 proc. dziennego zapotrzebowania dziecka na ten składnik, który jest niezbędny do prawidłowego wzrostu oraz rozwoju kości i zębów.

Jogurcik Malucha BoboVity o smaku malinowym jest dostępny w czteropakach (4x100 g) i kosztuje ok. 8,99 zł. Przez pierwsze tygodnie sprzedaży obowiązuje promocja „3+1”, w której przy zakupie trzech jogurtów czwarty otrzymuje się gratis.

grafika

Działania reklamowe w mediach obejmują prasę parentingową (m.in. „Mamo to Ja”, „Twoje Dziecko”, „Twój Maluszek”, „Dziecko”, „Mam Dziecko”, „Rodzice”, „M jak Mama”) oraz internet (m.in. serwis bobovita.pl). Za kampanię w prasie odpowiadają agencja reklamowa Arip (kreacja) oraz dom mediowy Mediacom (planowanie i zakup mediów), akcję w internecie zaplanował dom emdiowy ACR, a działania public relations prowadzi Alert Media Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję