O Polskim Radiu w urodziny

"Chwalą i ganią publicznego nadawcę"

IAR
IAR
Udostępnij artykuł:

W związku z 80-leciem Polskiego Radia komentatorzy "Gazety Wyborczej" chwalą i ganią publicznego nadawcę. Pochwały PR dostało za radiowy teatr i reportaż. Krytykowana jest niedostateczna promocja niezależnej polskiej muzyki.

Roman Pawłowski podkreśla, że słuchowiska Polskiego Radia przyciągają do odbiorników średnio osiemset tysięcy osób. Reportaże są nagradzane na prestiżowych festiwalach. Jak pisze Gazeta, w tych konkurencjach nie jest w stanie dorównać publicznemu radiu żadna z komercyjnych rozgłośni.

Zdaniem Roberta Sankowskiego Polskie Radio, rywalizując z programami komercyjnymi, za mało czasu poświęca nowym zjawiskom w polskiej muzyce. Autor komentarza przyznaje, że zarówno Trójka jak i Radio Bis otwiera się na młode zespoły, za którymi nie stoi machina promocyjna. Robert Sankowski uważa, że takich działań powinno być więcej, a radio powinno uczynić z tej misji jeden ze swoich atutów.

IAR
Autor artykułu:
IAR
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style