„Odkryj piękno mocnych włosów” w kampanii Priorinu

Tegoroczna kampania reklamowa szamponu i suplementu diety Priorin (produkowanych przez Bayer) będzie przebiegać pod hasłem „Odkryj piękno mocnych włosów”. Kreacją reklam zajęła się agencja JWT Warszawa (obecnie LemonSkyJWT).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Odkryj piękno mocnych włosów” w kampanii Priorinu
Shutterstock.com

Reklamy marki Priorin, obejmującej szampon odżywiający włosy i wspomagający je suplement diety, w metaforyczny sposób, pokazują mocne, zdrowe i lśniące włosy. Przekonują przy tym, że zapewnianej przez te produkty witalności i mocy nic nie jest w stanie zniszczyć.

Kreację kampanii przygotowała agencja JWT Warszawa (od marca br. po fuzji z Lemon Sky działająca jako LemonSkyJWT), która wygrała konkurs zorganizowany we wszystkich biurach JWT w Europie Środkowej.

grafika

W Polsce akcja zacznie się w sierpniu i obejmie prasę, internet i BTL. Ponadto będzie prowadzona m.in. w Rumunii, Czechach, na Słowacji, w Słowenii, Chorwacji i Hiszpanii. Ogółem potrwa ponad rok.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia