„Odkryj piękno mocnych włosów” w kampanii Priorinu

Tegoroczna kampania reklamowa szamponu i suplementu diety Priorin (produkowanych przez Bayer) będzie przebiegać pod hasłem „Odkryj piękno mocnych włosów”. Kreacją reklam zajęła się agencja JWT Warszawa (obecnie LemonSkyJWT).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Odkryj piękno mocnych włosów” w kampanii Priorinu
Shutterstock.com

Reklamy marki Priorin, obejmującej szampon odżywiający włosy i wspomagający je suplement diety, w metaforyczny sposób, pokazują mocne, zdrowe i lśniące włosy. Przekonują przy tym, że zapewnianej przez te produkty witalności i mocy nic nie jest w stanie zniszczyć.

Kreację kampanii przygotowała agencja JWT Warszawa (od marca br. po fuzji z Lemon Sky działająca jako LemonSkyJWT), która wygrała konkurs zorganizowany we wszystkich biurach JWT w Europie Środkowej.

grafika

W Polsce akcja zacznie się w sierpniu i obejmie prasę, internet i BTL. Ponadto będzie prowadzona m.in. w Rumunii, Czechach, na Słowacji, w Słowenii, Chorwacji i Hiszpanii. Ogółem potrwa ponad rok.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe