Odświeżony „Sens” z wywiadami Magdy Mołek, nowym felietonistą Andrzej Saramonowicz

W czwartek 27 marca br. ukazało się kwietniowe wydanie miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło). Od tego numeru tytuł zyskał odświeżoną szatę graficzną i nowe działy. Na jego łamach debiutują Magda Mołek i Andrzej Saramonowicz.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Światowe trendy czytelnicze jednoznacznie pokazują wzrost zainteresowania tematyką rozwoju osobistego i psychologią. Dlatego, niezależnie od zeszłorocznego wzrostu sprzedaży „Sensu”, wprowadzamy zmiany i wzbogacamy magazyn, aby jeszcze bardziej poszerzyć grono naszych czytelniczek - mówi Katarzyna Droga, redaktor naczelna „Sensu”.

Nowa szata graficzna pisma jest elegancja i przejrzysta, a na okładce pojawił się nowatorski układ zajawek. Zmienił się również claim magazynu, który brzmi teraz „Pokochaj życie”.

Nowością w miesięczniku jest autorski wywiad Magdy Mołek, która pyta swoich rozmówców o ich życiowe wybory, najtrudniejsze decyzje, powody do dumy  i codzienne obawy. W kwietniowym wydaniu bohaterką okładki i wywiadu jest Magdalena Cielecka. Na łamach „Sensu” pojawiła się też debata na tematy bliskie i jednocześnie budzące silne emocje. Moderatorem dyskusji jest Weronika Wawrzkowicz, która zadaje trudne pytania grupie znanych  ludzi, w tym znanych z kontrowersyjnych opinii.

Felietonistą pisma został Andrzej Saramonowicz, który pisze o miłości. Rubrykę kulinarną od kwietniowego wydania prowadzi Maciej Szaciłło. Nowością jest też rubryka „Delikatesy” poświęcona temu, co nowego i ciekawego znaleźć można na sklepowych półkach. Poszerzony został dział „Coaching kariery”, w którym są fachowe i konkretne porady służące lepszemu funkcjonowaniu w pracy. Autorką koncepcji relaunchu pisma jest Magda Mazur.

Kwietniowe wydanie miesięcznika „Sens” ukazało się w objętości 132 strony, w nakładzie 65 tys. egz. i w niezmienionej cenie 9,90 zł.

Sprzedaż numeru wsparta jest kampanią w radiu (Radio Kolor, Radio ZET, Radio Chilli Zet), w prasie („Zwierciadło”, „Dziennik Gazeta Prawna”), w internecie (Zwierciadlo.pl, Onet.pl, Wp.pl, Dziennik.pl, Filmweb.pl, Facebook.pl, ipla, Player.pl) oraz w punktach sprzedaży prasy.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Sensu” w grudniu br. wyniosła 26 895 egz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?