Ofensywa UPC TK

Nowa kampania wizerunkowa UPC Telewizji Kablowej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

UPC Telewizja Kablowa rozpoczyna na przełomie sierpnia i września br. nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Warto wracać do domu ... dla UPC". Kampanii outdoorowej  towarzyszyć będą działania reklamowe prowadzone w telewizji, na największych portalach internetowych oraz na specjalnej, dedykowanej stronie UPC.

We współczesnym świecie telewizja i Internet są niezwykle ważne i coraz częściej postrzegane jako naturalny element życia codziennego. Celem kampanii jest uświadomienie obecnym i potencjalnym klientom, jak istotną rolę w ich życiu codziennym odgrywa UPC, dostarczając te usługi bezpośrednio do ich domów.  To właśnie dom, najważniejsze miejsce dla wielu konsumentów, bez względu na miejsce w którym żyją, stanowi motyw przewodni kampanii, która prowadzona będzie również w innych krajach europejskich, w których działa UPC, dostarczając swoje usługi do 8 milionów gospodarstw domowych - informuje w komunikacie UPC Polska.

W Polsce kampania prowadzona będzie w internecie, telewizji oraz na nośnikach outdoor w Warszawie i Gdańsku. W internecie bardzo intensywna kampania rozpocznie się 28 sierpnia na portalach wp.pl, onet.pl, gadu gadu oraz od września na specjalnej stronie www.wartowracacdodomu.pl i potrwa do końca roku. Surfujący po sieci internauci będą mogli wygrać łącznie 2000 atrakcyjnych nagród w  licznych konkursach: na przełomie sierpnia i września w ramach kampanii teaserowej on-line oraz - do końca roku - na stronie www.wartowracacdodomu.pl.

Emisja spotów reklamowych "Turniej golfowy" oraz "Napad na bank" rozpocznie się na kanałach tematycznych znajdujących się w ofercie UPC Telewizji Kablowej  od 2 września br. i potrwa do końca miesiąca. Spoty dostępne będą również na dedykowanej stronie www.wartowracacdodomu.pl. Bohaterowie spotów podejmują niekonwencjonalne działania, aby jak najszybciej znaleźć się w swoich domach i zasiąść z rodzinami i przyjaciółmi przed telewizorami. Reklamy outdoor pojawią się w warszawskim metrze oraz na autobusach, drzwiach supermarketów, na megaboardach w Warszawie i Gdańsku. Dodatkowo prowadzone będą działania z zakresu guerilla marketingu: na ulicach Warszawy pojawią się osoby przebrane za  panny młode i astronautów (postacie z reklam billboardowych), których zadaniem będzie intrygowanie i wzbudzenie zainteresowania kampanią.

"Dom ma wyjątkową wartość dla naszych klientów, a my jesteśmy ważną częścią ich życia codziennego - trudno nam sobie wyobrazić świat bez telewizji i internetu, które pełnią bardzo ważne role - zapewniają nie tylko rozrywkę, ale również dostarczają informację i komunikację bezpośrednio do naszych domów. Celem naszej kampanii jest uświadomienie konsumentom, jak istotną rolę odgrywamy w ich życiu" - powiedział Ewa Visan, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu UPC Telewizji Kablowej.

Jest to druga kampania wizerunkowa UPC Telewizji Kablowej. Pierwszą przeprowadzono jesienią 2002 roku pod hasłem "Czekamy na Ciebie w domu". 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style