Oknoplast przez dwa kolejne lata sponsorem Interu Mediolan

Oknoplast przedłużył o dwa lata umowę sponsporingową z włoską drużyną piłkarską Inter Mediolan. Firma deklaruje zadowolenie z dotychczasowej współpracy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa umowa Oknoplastu z Interem Mediolan będzie obowiązywać do końca sezonu 2014/2015, czyli do połowy 2015 roku. Logotyp przedsiębiorstwa podczas meczów Interu u siebie będzie widoczny na bandach wideo i ekranach, na totemach w strefie VIP oraz w centrum sportowym im. Angelo Morattiego w Appiano Gentile. Reklama firmy pojawi się również na stronie internetowej klubu. Oknoplast może też posługiwać się logotypem „Top sponsor Interu Mediolan” oraz zdjęciami piłkarzy w swoich materiałach reklamowych.

Oknoplast jest sponsorem Interu do początku ub.r. Wiosną ub.r. w reklamach firmy pojawili się już zawodnicy klubu (przeczytaj więcej i zobacz spot).

- Podjęcie tej współpracy z było bardzo dobrą decyzją. Dzięki niej zwiększyliśmy rozpoznawalność Oknoplastu we Włoszech, jak również w całej Europie. Dostrzegamy także wzrost zainteresowania naszymi produktami wśród klientów ostatecznych - podkreśla Mikołaj Placek, prezes Oknoplastu. - Polska nadal pozostaje dla nas najważniejszym rynkiem, ale planujemy dalszy dynamiczny rozwój poza granicami kraju. Zamierzamy jeszcze umocnić naszą pozycję w Europie, dlatego zdecydowaliśmy się na przedłużenie współpracy z Interem Mediolan - dodaje Placek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?