OMD z budżetem medialnym Sara Lee

Firma Sara Lee powierzyła swój międzynarodowy budżet medialny domowi mediowemu OMD.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wartość medialnego budżetu producenta żywności i napojów szacuje się na ponad 190 milionów dolarów. OMD w finałowej fazie przetargu pokonał agencję MediaCom.

Postępowanie obejmowało głównie rynki EMEA, a także Australię, Nową Zelandię i Tajlandię. Natomiast w USA za planowanie i zakup mediów dla Sara Lee nadal będzie odpowiadać dom mediowy Starcom MediaVest.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy