Opcom będzie promować w internecie Szlachetną Paczkę

Agencja reklamowa Opcom po wygranym przetargu zajmie się kampanią e-marketingową wspierającą akcję charytatywną Szlachetna Paczka.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja Opcom wygrała przetarg na opracowanie strategii i realizację działań kampanii e-marketingowej dla Szlachetnej Paczki. Zajmie się też przygotowaniem strony internetowej poświęconej 15-leciu działania tej akcji.

Szczegółów dotyczących liczby i nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu nie ujawniono, podobnie jak i terminu zaplanowanej kampanii (jej finał jest organizowany corocznie przed Bożym Narodzeniem).

W zeszłorocznej kampanii do udziału w Szlachetnej Paczce zachęcali polscy skoczkowie. Działania te przygotowały i realizowały Alvernia Studios, VML Poland, NoLabel, Mrufka i AudioNetwork.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek