Opel Mokka X i Zafira reklamowane w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl

W piątek 28 października zostanie wyemitowana dniówka na stronie WP.pl zakupiona w modelu programmatic direct. Reklama promuje dwa nowe modele samochodów Opel MokkaX i Opel Zafira (produkowane przez General Motors Poland). Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy Amnet Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Opel Mokka X i Zafira reklamowane w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl

Emisja reklamy na stronie głównej Wirtualnej Polski promuje, w zależności od grupy docelowej, dwa nowe modele samochodów: Opla Mokkę X oraz Opla Zafirę. Programatyczna dniówka jest częścią strategii internetowej, w której Opel bazuje na zautomatyzowanym sposobie zakupu mediów w oparciu o dane o użytkownikach.

W kampanii wykorzystano model programmatic direct, który pozwala na zakup powierzchni nieosiągalnej w standardowym zakupie programatycznym, w tym przypadku dniówki. Programmatic umożliwia precyzyjne dotarcie do użytkowników ze spersonalizowaną kreacją, w odpowiednim miejscu i czasie. - Dniówka kupowana w modelu programmatic jest więc sposobem na dużo bardziej efektywne wykorzystanie powierzchni reklamowej, co przy dużej skali inwestycji jest dla nas kluczowe - mówi Igor Jakuć, marketing communications manager marki Opel.

grafika

Za strategię zakupu mediów internetowych odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: dom mediowy Carat we współpracy z agencją Amnet Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"