Park Miniatur Inwałd klientem agencji Ancymony

Ruszyła digitalowa kampania Parku Miniatur w Inwałdzie. Za realizację działań reklamowych odpowiada agencja reklamowa Ancymony.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja realizuje kampanię digitalową, która bazuje na promocji parku i sprzedaży biletów (e-commerce). Odpowiada za przygotowanie kreacji do reklam, analitykę i optymalizację kont reklamowych klienta, zakup mediów, współpracę z influencerami, obsługę całej kampanii oraz zaplanowanie szeregu mniejszych aktywacji. Kampania obecna jest w Google Search, GDN, na Facebooku, Instagramie, Youtube, TikToku oraz na kanałach twórców treści. 

- Postawiliśmy na holistyczne podejście do przetargu Parku Miniatur. Tym razem w pierwszej kolejności przygotowaliśmy dedykowaną propozycję segmentacji grupy docelowej i zarekomendowaliśmy plan rozwoju marki, a klienta przekonaliśmy podejściem, filozofią i odwagą. Później urodził się pomysł kreatywny „Podróże w czasie i przestrzeni” – marzenie z dzieciństwa każdego z nas, które spełnia właśnie Park Miniatur „Świat Marzeń” - mówi Valia Sobchuk, strategy planner w agencji Ancymony.

Park Miniatur w Inwałdzie powstał w maju 2007 roku. Znajdują się w nim modele architektoniczne słynnych budowli z całego świata, z których większość została zbudowana w skali 1:25. Park oferuje także atrakcje lunaparkowe, kolejkę górską, średniowieczny zamek i warownię oraz krainę smoków.  

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]