Payback z kampanią na 10. urodziny

Program Payback ruszył z kampanią z okazji 10-lecia działalności na polskim rynku. Akcja ma zachęcić wszystkich uczestników do korzystania z aplikacji mobilnej programu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Payback z kampanią na 10. urodziny

Urodzinowy spot reklamowy wyświetlany będzie w Multikinach przed wszystkimi seansami oraz na cyfrowych plakatach. Dodatkowo działania promocyjne obejmują Facebooka, stronę internetową, a także mailing i SMS-y do uczestników programu. Akcja potrwa do końca sierpnia.

Multikino jest partnerem Programu Payback od 2011 roku. Za każde 2 zł wydane w Multikinie uczestnicy Programu otrzymują 1 pkt Payback, a zebrane punkty mogą wymieniać na bilety oraz zestawy barowe.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały