PBS już bez DGA - zmiana nazwy i identyfikacji

Firma badawcza PBS DGA wraca do swojej dawnej nazwy PBS. Jednocześnie zmienia logo i całą identyfikację wizualną.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Z naszych analiz wynika, że nazwa PBS DGA nigdy do końca nie przyjęła się ani wśród naszych klientów, ani respondentów - wciąż byliśmy nazywani PBS-em. Dlatego postanowiliśmy powrócić do marki, która ma dużą wartość i  świetną rozpoznawalność - uzasadnia Katarzyna Mojsiewicz, członek zarządu PBS. Firma pod nazwą PBS DGA funkcjonowała od 2005 roku.

Nowy logotyp PBS zawiera jej nazwę pisaną małymi literami oraz claim marki, będący rozwinięciem skrótu PBS. Kształt logo budują uproszczone konstrukty wyobrażające ludzkie postacie przedstawione w formie stylizowanej na wykres danych. - Odzwierciedla to najważniejsze dla nas wartości: być partnerami naszych klientów i wspierać ich strategie biznesowe - przekonuje Agnieszka Burska-Wojtkuńska, marketing manager w PBS. - To zewnętrzny wyraz zmian, które zachodzą już od ponad roku w naszej firmie, a zarazem pierwszy przejaw nowej strategii wizerunkowej - dodaje Katarzyna Mojsiewicz.

grafika

Nowe logo i pozostałe elementy identyfikacji wizualnej PBS zaprojektowała poznańska agencja Io Creative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta