PBS już bez DGA - zmiana nazwy i identyfikacji

Firma badawcza PBS DGA wraca do swojej dawnej nazwy PBS. Jednocześnie zmienia logo i całą identyfikację wizualną.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Z naszych analiz wynika, że nazwa PBS DGA nigdy do końca nie przyjęła się ani wśród naszych klientów, ani respondentów - wciąż byliśmy nazywani PBS-em. Dlatego postanowiliśmy powrócić do marki, która ma dużą wartość i  świetną rozpoznawalność - uzasadnia Katarzyna Mojsiewicz, członek zarządu PBS. Firma pod nazwą PBS DGA funkcjonowała od 2005 roku.

Nowy logotyp PBS zawiera jej nazwę pisaną małymi literami oraz claim marki, będący rozwinięciem skrótu PBS. Kształt logo budują uproszczone konstrukty wyobrażające ludzkie postacie przedstawione w formie stylizowanej na wykres danych. - Odzwierciedla to najważniejsze dla nas wartości: być partnerami naszych klientów i wspierać ich strategie biznesowe - przekonuje Agnieszka Burska-Wojtkuńska, marketing manager w PBS. - To zewnętrzny wyraz zmian, które zachodzą już od ponad roku w naszej firmie, a zarazem pierwszy przejaw nowej strategii wizerunkowej - dodaje Katarzyna Mojsiewicz.

grafika

Nowe logo i pozostałe elementy identyfikacji wizualnej PBS zaprojektowała poznańska agencja Io Creative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek