Pepsi i ComPress w jednej drużynie

Koncern Pepsi Cola General Bottlers Poland podjął współpracę z ComPress S.A. w zakresie wsparcia Public Relations dla marki Pepsi.

epr
epr
Udostępnij artykuł:

Agencja zajmie się działaniami komunikacyjnymi na rzecz platformy futbolowej promującej gwiazdy piłki nożnej współpracujące z Pepsi.

W ramach akcji ComPress będzie odpowiedzialny za wybór polskiego piłkarza na ambasadora marki i skuteczne plasowanie w mediach jego wizerunku w połączeniu z Pepsi. Do zadań agencji należy również prowadzenie działań Media Relations oraz realizacja strategii sponsoringowej Pepsi w obszarze piłki nożnej.

Z ramienia agencji ComPress projekt prowadzą Mariusz Kulikowski (account manager) i Wojciech Jóźwik (account executive), zajmujący się również prowadzeniem działań PR dla marki Gatorade.

epr
Autor artykułu:
epr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały