Pepsi po 10 latach kończy sponsorowanie Super Bowl

Koncern Pepsi zdecydował się zakończyć sponsoring finałowych rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl. Marka była przy nich obecna od 2012 roku, sponsorowała koncert w przerwie meczu finałowego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Organizator Super Bowl - NFL - poinformował, że Pepsi kończy umowę o sponsoring przerwy w trakcie finałowego meczu. Informacja pojawiła się po tym, jak amerykańska liga zdecydowała się rozszerzyć tę 12-minutową przerwę muzyczną w trakcie rozgrywek.

Podczas ostatniego finału, 13 lutego br. podczas przerwy muzycznej sponsorowanej przez Pepsi wystąpiły gwiazdy hip-hopu, m.in. Dr. Dre, Eminem i Snoop Dogg.

Pepsi była sponsorem Super Bowl od 2012 roku. Firma nie skomentowała tych doniesień.

Zagraniczne serwisy informują, że dotychczasowa dziesięcioletnia umowa sponsorska Pepsi z NFL – która obejmowała koncert w przerwie meczu Super Bowl oraz inne regularne i playoffowe reklamy - była warta 2 miliardy dolarów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nbc-wyprzedalo-caly-czas-reklamowy-przy-super-bowl-7-1-mln-dol-za-spot,7170041315063937a ##

Branża marketingowa szacuje, że NFL, który szuka sposobów na rozszerzenie muzycznego pokazu przerwy, wycenia teraz jej sponsoring na ok. 50 milionów dolarów.

Podczas gdy Pepsi rezygnuje ze sponsoringu muzycznego w przerwie meczu, pozostaje sponsorem gry w NFL w ramach nowej długoterminowej umowy.

Według iSpot.tv, NFL zarobił 8,5 miliarda dolarów przychodów z reklam na tegorocznym Super Bowl, podczas wszystkich meczów i powiązanych programów ligowych w 2022 roku.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu