PHD obroniła globalny budżet mediowy HP

Sieć agencji mediowych PHD (Omnicom Media Group) obroniła w przetargu globalny budżet mediowy firmy HP. Oznacza to kontynuowanie współpracy zapoczątkowanej w 2009 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja PHD będzie nadal zajmować się strategią, planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych na całym świecie. HP ma znaczący wewnętrzny zespół ds. mediów i będzie zarządzał wewnętrznie zakupem mediów cyfrowych.

Według Comvergence, firma HP wydała w 2023 roku 194 miliony dolarów na media na całym świecie, z czego 69 proc. inwestycji przeznaczono na kanały cyfrowe.

PHD zajmuje się zakupem mediów tradycyjnych dla HP od 2009 roku.

W oświadczeniu udostępnionym Campaign US Freddie Liversidge, globalny szef mediów w HP stwierdził, że agencja PHD „zapewnia talent, narzędzia i technologię, które zapewnią HP lepsze wyniki, a jednocześnie umożliwią elastyczność w zakresie wsparcia wewnętrznego zespołu mediowego”.

Według rzecznika PHD, oprócz elastycznego modelu i możliwości pracy z wewnętrznymi zespołami, HP wybrało PHD ze względu na jego globalną skalę, możliwości w zakresie strategii i planowania oraz nacisk na przejrzystość i odpowiedzialność. HP działa w ponad 170 krajach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa