PHD obroniła globalny budżet mediowy HP

Sieć agencji mediowych PHD (Omnicom Media Group) obroniła w przetargu globalny budżet mediowy firmy HP. Oznacza to kontynuowanie współpracy zapoczątkowanej w 2009 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja PHD będzie nadal zajmować się strategią, planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych na całym świecie. HP ma znaczący wewnętrzny zespół ds. mediów i będzie zarządzał wewnętrznie zakupem mediów cyfrowych.

Według Comvergence, firma HP wydała w 2023 roku 194 miliony dolarów na media na całym świecie, z czego 69 proc. inwestycji przeznaczono na kanały cyfrowe.

PHD zajmuje się zakupem mediów tradycyjnych dla HP od 2009 roku.

W oświadczeniu udostępnionym Campaign US Freddie Liversidge, globalny szef mediów w HP stwierdził, że agencja PHD „zapewnia talent, narzędzia i technologię, które zapewnią HP lepsze wyniki, a jednocześnie umożliwią elastyczność w zakresie wsparcia wewnętrznego zespołu mediowego”.

Według rzecznika PHD, oprócz elastycznego modelu i możliwości pracy z wewnętrznymi zespołami, HP wybrało PHD ze względu na jego globalną skalę, możliwości w zakresie strategii i planowania oraz nacisk na przejrzystość i odpowiedzialność. HP działa w ponad 170 krajach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych