Piąte urodziny ITBC Communication

Agencja ITBC Communication obchodzi 5. lecie istnienia

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Urodzinom towarzyszyły dwa ważne wydarzenia: zmiana identyfikacji wizualnej firmy połączona z wprowadzeniem nowego logo oraz otwarcie biura w Pradze.

- Zakładając agencję w 1999 r. posiadaliśmy gruntowną znajomość zasad prowadzenia działań PR, ale musieliśmy przygotować się na twarde reguły gry i ogromną konkurencję - powiedział Jacek Jakubczyk, Dyrektor Zarządzający ITBC Communication.

- Orientacja w kierunku specjalistycznych usług branżowych dla firm IT i finansowych umożliwiła nam zbudowanie stabilnej grupy klientów. W ciągu ostatnich pięciu lat możemy poszczycić się ich małą rotacją i konsekwentnym wzrostem przychodów. Rozwój agencji jest realizowany z własnych funduszy i wypracowanych zysków - dodał Jakubczyk.

Długofalowa strategia Agencji skupia się na branżowych działaniach regionalnych. Biura w Czechach i Polsce mają pełnić funkcję centrów koordynacyjnych. Dzięki partnerskim kontaktom Klienci ITBC Communication będą mogli prowadzić jednolite kampanie w Europie Środkowo - Wschodniej. Agencja współpracuje z lokalnymi firmami PR w Chorwacja, Słowenii, Rosji i na Węgrzech.

Do tej pory ITBC zrealizowała szereg projektów komunikacyjnych dla przedsiębiorstw z sektora finansowego, teleinformatycznego oraz dla instytucji zaufania publicznego. Obecnie pracuje m.in. dla Business Consulting Center, Comp S.A., Hitachi Data Systems, Mercury, Optimus S.A., Progress Software, Suzuki Motor Poland, Symbol Technologies oraz Veritas Software.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej