"Pierwsza miłość" ciągle przyciąga ponad milion widzów

Wiosenne odcinki nadawanego w Polsacie serialu „Pierwsza miłość” gromadzą średnio 1,09 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że w okresie od 28 lutego do 8 kwietnia 2022 roku średnia widownia serialu „Pierwsza miłość” wyniosła 1,09 mln osób, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 10 proc. wśród wszystkich widzów, 12,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,57 proc. w grupie 16-59. Produkcję na antenie Polsatu oglądać można w dni powszednie o godz. 18.00.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,88 mln widzów w 4+, 713 tys. w 16-49 oraz 985 tys. w 16-59.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 24 marca br. Oglądało go 1,21 mln widzów.

grafika

„Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można od 2004 roku. Za produkcję serialu odpowiada ATM Grupa.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych