Piotr Malita business development directorem w Heads Advertising

Piotr Malita zaczął pracę jako business development director w agencji marketing zintegrowanego Heads Advertising. Poprzednio pracował w Schulz Brand Friendly.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Business development director to nowe stanowisko w Heads Advertising. Piotr Malita odpowiada przede wszystkim za pozyskiwanie nowych klientów i zleceń, realizację strategii rozwoju firmy oraz działania public relations.

Przez ostatnie pięć lat Malita pracował w agencji Schulz Brand Friendly. W ostatnim okresie pełnił funkcję client service directora, a wcześniej - business development directora i senior new business specialist.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator